• 1
  • 771

مرکز تخصصی امام‌شناسی برگزار می‌نماید

ثبت نام دوره تخصصی آموزشی امامت اهل بیت علیهم السلام در سطح 3 حوزه

مرکز تخصصی امام شناسی با همکاری بنیاد فرهنگی امامت، اولین دوره‌ی سطح 3 امامت را در سال 1401 ثبت نام می کند.


مرکز تخصصی امام شناسی با همکاری بنیاد فرهنگی امامت، اولین دوره سطح 3 امامت را در سال 1401 ثبت نام می‌کند. این مرکز با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی، در سال 1399 با مجوز فعالیت آموزشی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، در سطح 3 و سطح 4 در قم و شهرستان‌ها آغاز به فعالیت نموده و در سال‌های گذشته چندین دوره‌ی عمومی و تخصصی در حوزه‌ی دانشی امامت با همکاری دیگر مراکز در شهرستان‌ها برگزار نموده است. همچنین دو دوره‌ی تخصصی امامت با گرایش «امام شناسی» و یک دوره با گرایش «امامت تطبیقی» در سطح 4 در قم در حال اجرا دارد.

مرکز تخصصی امام شناسی، با توجه به نیاز این رشته در سطح 3 در قم، در نظر دارد از بین متقاضیان دارای سطح 2 حوزه یا محصلان این مقطع، تعداد 15 تا 20 نفر طلبه پذیرش نماید. پذیرش این دوره از طریق مصاحبه‌ی علمی انجام پذیرد.

مدت زمان این دوره‌ی تخصصی، با توجه به دروس پیش نیاز و پایه و تخصصی حوزه‌ی دانشی امامت، سه سال تحصیلی است که بعد از گذراندن واحدها و ارائه‌ی پایان نامه، مدرک معتبر حوزه در سطح 3 (معادل کارشناسی ارشد) کلام اسلامی به طلاب اعطا می‌گردد.

مزایای شرکت در دوره:

  • بهره‌مندی از اساتید برتر و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب
  • حمایت مادی و معنوی از آثار علمی و پایان نامه‌های امامت پژوهان
  • اولویت همکاری در پروژه‌های علمی مرکز
  • کمک هزینه‌ی تحصیلی

با توجه به زیرمجموعه بودن این رشته در حوزه‌ی علمیه، ثبت نام از طریق سامانه‌ی سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه (نجاح) به صورت یکپارچه انجام می‌شود. زمان ثبت نام از 20 اسفند آغاز و تا 31 اردیبشت ادامه خواهد داشت و شروع سال تحصیلی از مهر 1401 خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت مرکز به آدرس مرکز تخصصی امام شناسی و همچنین کانال این مرکز در ایتا مراجعه فرمایند. برای ثبت نام و مشاوره نیز می‌توانند با مراجعه به بنیاد فرهنگی امامت (قم، خیابان شهیدین) یا تماس با شماره 09010285931 با آموزش مرکز تخصصی امام شناسی ارتباط برقرار نمایند.

ثبت نظر شما

عنوان:

  • 00:00
  • 00:00